Ekonomika

SodaStream před vánoci sází na rozhlasovou reklamu a opět plánuje zdvojnásobit prodeje

Praha 28. listopadu 2019

Společnost SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, spustí v prosinci vánoční rozhlasovou kampaň. Během celého měsíce budou vysílány na rozhlasových stanicích Evropa 2 a Frekvence 1 dva spoty v rovnoměrné rotaci. Stejně jako v minulých letech mají reklamy za cíl podpořit prodeje, které se značce SodaStream v předvánočním období pravidelně zvedají oproti průměru o dvojnásobek.

Dvacetisekundové vánoční spoty značky SodaStream připomínají výrobník perlivé vody jako ideální tip pro Ježíška. Rovněž vyzdvihují, že se jedná o tradičně oblíbený dárek, jenž nezklamal 99 % obdarovaných, a který ukončí namáhavé tahání těžkých balených vod i hromadění jednorázových plastů. „Podle vědců z University of California se na světě vyrobilo k roku 2017 více než 8 miliard tun plastu, což je obrovské číslo. Společnost SodaStream se proto snaží svým malým dílkem přispívat k tomu, abychom planetu nezatěžovali plasty více, než je nutné. Usilujeme především o precyklaci – tedy předcházení produkce jednorázových plastových odpadků, jakými jsou například nápojové PET lahve,“ říká Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.

Investice do rozhlasové reklamy není v podání SodaStream novinkou. „Rozhlasové kampaně se nám dlouhodobě vyplácejí a sázíme na ně již řadu let. Hlavně v předvánočním období výrazně přispívají k tomu, že naše prodeje výrobníků i lahví se oproti průměru zvedají o dvojnásobek. Primární cílová skupina značky zkrátka na reklamu v rádiu velmi pozitivně reaguje,“ vysvětluje Panis.

Hlas oběma spotům propůjčila již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková. Jeden spot je určen přímo Ježíškovi, druhý se obrací na partnera, kterému chce vnuknout nápad na ideální dárek pod stromeček. Kreativa vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz

Monika Straková

O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 

Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.

Sdílejte ...