Různé

Česká podnikatelská pojišťovna podpořila aplikaci Aktivně a zdravě – zapojilo se 51 000 lidí

Praha, 23. června 2019

Česká podnikatelská pojišťovna podpořila jako generální partner projekt Aktivně a zdravě nezávislé iniciativy Vím, co jím a piju o.p.s. Cílem projektu i stejnojmenné aplikace, který běžel od 15. 11. 2018 do 6. 6. 2019, bylo inspirovat veřejnost na cestě za zdravým životním stylem.  Podle dostupných dat si aplikaci stáhlo a zapojilo se 51 000 lidí, přičemž většinu tvořily ženy mezi 18 a 35 lety. Pro aktivní uživatele připravila ČPP zvýhodněnou smlouvu životního pojištění jako ocenění jejich odpovědného přístupu k vlastnímu zdraví. Před dovolenou dále ČPP věnovala stovce nejaktivnějších uživatelů cestovní pojištění za poloviční cenu.

V průběhu 7 měsíců nabádala aplikace Aktivně a zdravě k plnění nejrůznějších sportovních, výživových i relaxačních úkolů. Uživatelé měli možnost postavit se celkem 144 výzvám, od počtu zdolaných schodů či dřepů, přes vynechání cukru z jídelníčku, až po zkoušku vyjmenovat na sobě několik pozitivních věcí. Výzvy se zdolaly více jak 100 000krát. ČPP jako generální partner věnovala dárky soutěžícím, kteří byli při plnění výzev v aplikaci nejaktivnější.

„Podobné projekty zde chybí a jakákoliv prevence je velmi důležitá. Dle průzkumu PR agentury Focus Agency z července 2018 se vyloženě v kondici cítí jen 1 z 10 oslovených. Aktivních jedinců, kteří jakkoliv sportují alespoň dvakrát týdně, je 25 %, přičemž polovina ze všech respondentů se hýbe sporadicky nebo vůbec,“ upozorňuje na alarmující stav generální ředitel ČPP Ing. Jaroslav Besperát a vysvětluje impulz ke vzniku celého projektu a spolupráci s nezávislou iniciativou Vím, co jím a piju o.p.s. a ambasadory.

Podle ředitelky celého projektu Ing. Lucie Gonzálezové z iniciativy Vím, co jím a piju o.p.s. se jedná o unikátní formu podpory veřejného zdraví. „Těší nás, že jsme mohli být společně s ČPP průkopníky takového projektu a motivovat veřejnost ke změně životního stylu,“ doplňuje Lucie Gonzálezová. Ostatně projekt zabodoval i v soutěži Zlatý středník 2018, kde získal cenu Top Rated v kategorii nejlepší webové stránky a on-line aplikace.

Veronika Vágnerova

Projekt Aktivně a zdravě vznikl na základě spolupráce České podnikatelské pojišťovny, neziskové iniciativy Vím, co jím a piju o.p.s a Sportinvest Marketing jako unikátní CSR projekt na podporu zdravého životního stylu. Projekt aktivně podporovali i ambasadoři, mezi nimiž byli například sportovci Lukáš Krpálek, Barbora Havlíčková, Lucie Svěcená a Martin Fuksa, dále celebrity Jitka Nováčková a Patricie Solaříková a samozřejmě nechyběli ani zástupci gastronomie, konkrétně Roman Vaněk, Michaela Luňáková (Yummy Mummy Foodie) a Svatava Vašková (Svatava Coolinářka). Právě oni na svých sociálních sítích vybízeli lidi k plnění výzev a sami se jich také účastnili. Projekt získal cenu Top Rated v soutěži Zlatý středník 2018 v kategorii nejlepší webové stránky a on-lin aplikace. Podporou aplikace byla i samotná webová stránka www.aktivneazdrave.cz

Sdílejte ...