Zábava

Evropa 2 má novou kampaň na Odpolední show

Praha 6. prosince 2017

Evropa 2, nejposlouchanější stanice pro mladé, spouští na konec roku novou kampaň, ve které propaguje Odpolední show. Kampaň využije printové tituly i outdoorové plochy. Počítá i se zapojením sociálních sítí a webů v rámci celého mediálního domu Lagardere Active ČR.

Evropa 2 naváže na úspěšné kampaně MaXXimum muziky a Ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým a nově obrací svou pozornost na další vysílací formáty. Jedním z nich je i Odpolední show Tomáše Zástěry a Veroniky Kokešové alias Koko. Odpolední show vysílá každý všední den v čase 15.00 – 18.00 hod.

K naší moderátorské dvojici jsme připojili od léta ještě postavu Tomášovy mámy, a právě tato trojice se nyní objeví na vizuálech k naší kampani. Cílem je podpořit nejen celý odpolední vysílací čas, ale také rubriku Vytoč mámu, která se stala velmi populární u našich zadavatelů, kteří se rádi připojují s propagací vícegeneračních produktů,“ říká Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2 a dodává:
Z hlediska poslechovosti si navíc Odpolední show stojí velmi dobře, protože si jí denně naladí 417 tis. posluchačů, což slibuje právě zadavatelům reklamy atraktivní zásah.“

V rámci digiboardů do kampaně na Odpolední show připojila Evropa 2 i sdělení ke každoroční soutěži Ježíšek na maXXimum, kdy posluchačům přináší dárky od partnerů a zadavatelů reklamy. Pro letošní rok je partnerem soutěže společnost Mironet.

Zuzana Nevoralová

 

Mediální skupina Lagardere Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje 5 českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť RADIOHOUSE, jejíž rádia si týdně naladí více jak 7 z 10 posluchačů v ČR. V online prostředí je Lagardere prostřednictví svých i zastupovaných projektů měsíčně schopná oslovit více jak dva miliony reálných uživatelů.

 

 

Sdílejte ...