Zábava

Evropa 2 spouští tradiční koncept „Maturiťák s Evropou 2“. Letos maturantům nabídne na ples moderátory i kapelu.

13Praha 13. října 2017

Evropa 2, nejposlouchanější rádio pro mladé, spustí 16. října osvědčený marketingový koncept Maturiťák. Soutěž o 100 tisíc korun, moderátory na ples a nově i o vystoupení českého interpreta odstartovala začátkem tohoto týdne a potrvá až do 2. listopadu. Celá akce poběží   13v on – air vysílání, na sociálních sítích a webu stanice a podpořena bude také masivní kampaní přímo na středních školách, která by mohla zasáhnout až 150 tisíc studentů. V předešlých letech díky kampani oslovila stanice tisíce maturantů.

 „Pro letošní rok jsme se rozhodli koncept Maturiťák ještě více marketingově posílit. Kromě kampaně přímo na školách jsme zatraktivnili pro soutěžící i ceny. Tentokrát místo tradičních cen v podobě elektroniky získají zážitky a ušetříme jim i položky v jejich rozpočtech. Mezi hlavními cenami se stejně jako v předchozích letech objeví finanční částka sto tisíc korun, navíc ale letos mohou soutěžící vyhrát i kapelu snů. Někomu třeba udělá radost i to, že mu ples odmoderují populární moderátoři Evropy 2,“ prozrazuje Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.

Projekt „Maturiťák“ funguje velmi dobře i díky synergickému efektu, které má rádio spolu s online kanály. Na webu Evropy 2 a na sociálních sítích stanice se totiž odehrává hlavní vizuální dění projektu. Právě na sociálních sítích se z dlouhodobého hlediska jedná o vůbec nejúspěšnější projekt pod hlavičkou Evropy 2, který jen na Facebooku získá reakce od fanoušků v řádech milionů.

Evropu 2 podle posledních výsledků RADIOPROJEKT týdně poslouchá téměř 1,5 milionů posluchačů a týdenní dosah Evropy 2 na Facebooku je až 2 miliony. Web Evropy 2 má pak měsíčně přes milion reálných uživatelů.

Koncept soutěže

I letos budou mít třídy za úkol zaslat svoji fotografii, do které musí zakomponovat logo rádia Evropa 2. Soutěž probíhá v termínu 16. 10. – 2. 11. 2017. Poté budou 3. listopadu na základě hlasování přímo v éteru vyhlášeny fotografie nejlepší třídy. A jaká je výhra?

  1. místo: hraní českého interpreta (kapela, zpěvačka či zpěvák) na maturitním plese
  2. místo: 100 000 Kč na maturitní ples
  3. místo: moderace maturitního plesu moderátorem Evropy 2

Více o celém konceptu na www.evropa2.cz

Mediální skupina Lagardere Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje 5 českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť RADIOHOUSE, jejíž rádia si týdně naladí více jak 7 z 10 posluchačů v ČR. V online prostředí je Lagardere prostřednictví svých i zastupovaných projektů měsíčně schopná oslovit více jak dva miliony reálných uživatelů.

Zuzana Nevoralová

Sdílejte ...