Lagardere Active ČR relaunchovala společenský web Koule.cz
Praha 26. září 2017
Online magazín Koule.cz, který patří do portfolia multimediální skupiny Lagardere Active ČR, prošel kompletním relaunchem. Z hlediska obsahu bude nyní zaměřen na mladou cílovou skupinu (20–25 let) žijící převáženě ve městech, která se orientuje v novinkách a trendech na internetu a sociálních sítích. V magazínu se tak objeví zcela specifický typ lifestylové zábavy, např. nové autorské glosy pod názvem Michaela hejtuje nebo Káčin zápisník, dále sexuální poradna, speciální komiks atd. Na relaunch značky Koule.cz naváže kampaň, která bude probíhat zejména na webech a sociálních sítích.
Lifestylový magazín Koule.cz, který je na trhu už téměř 10 let, prošel nyní kompletním redesignem. Kromě vzhledu značka mění i svůj positioning a nově se bude zaměřovat na cílovou skupinu tzv. city millennials. „Tato cílová skupina hledá na internetu zejména zábavu a zajímavosti a obsah konzumuje většinou z chytrého telefonu, na web často přichází přímo ze sociálních sítí. Tomu všemu jsme náš nový web přizpůsobili,“ říká Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardere Active ČR a dodává: „Design webu reflektuje nejnovější digitální trendy. Je zcela responzivní pro všechny typy mobilních zařízení, má jednoduché ovládání a obchodním klientům nabízí řadu možností reklamních ploch jako například branding, videoreklamu, PR články, nestandardní rich-media formáty atd.“
Facebookový profil stránky, na který je kladen velký důraz komunikace webu, má v průměru organický dosah přes 300 000 oslovených uživatelů týdně, návštěvnost webu je 300 000 reálných uživatelů měsíčně.
Nový obsah koule.cz
Uživatelé již nečeká jen klasický obsah bulvárního ražení, ale břitký, kousavý humor zaměřený nejen na celebrity, ale i na film, vztahy a neotřelé příběhy. Značný důraz je kladen na autorské články redaktorů a na unikátní video obsah.
Nové formáty Koule.cz |
|
Název | Obsah |
Káčin zápisník | Osobní zamyšlení Kateřiny Horákové nad aktuálními tématy a trendy |
Michaela hejtuje | Autorské glosy aktuálního dění šéfredaktorky Michaely Vrané |
Sexuální poradna | Pravidelný seriál – rady budou pojímány vtipně, cynicky a s nadhledem |
Komix týdne | Každý týden redakce publikuje fotografii s komiksovými bublinami, do kterých budou čtenáři moci vepsat text a dodat tak fotografii nový, vtipný kontext. Nejlepší příběhy budou na konci týdne zveřejněny v galerii. |
Koule – PixMix | Klikací galerie á la „holkoměr“, která bude obsah různě modifikovat. Příklady kategorií: nejhezčí zrzky, nejvtipnější meme, nejhezčí selfie, nejhezčí muž internetu, nejvtipnější festivalová fotka, atd. |
Tematické seriály, které budou na koule.cz pokračovat | |
Sérioví vrazi | |
Historická mučení | |
Duchařina, satanismus | |
Harry Potter | |
Srovnávací galerie celebrit | |
Vztahy a sex |
Nový web rozděluje obsah do 3 hlavních kategorií: Novinky, Hudba a film, Lifestyle. Vzhledem k tomu, že již dnes více než polovina čtenářů konzumuje obsah Koule.cz z mobilního telefonu, tak se bude nový web spoléhat s navigací na tagy.
Koule.cz chystá v souvislosti s relaunchem také kampaň. Ta bude probíhat primárně v onlinu, a zaměří se zejména na weby a sociální sítě Lagardere Active ČR a partnerských médií. Spoléhá na kombinaci výrazných vizuálů a provokativních, až drzých obsahových příspěvků.
Mediální skupina Lagardere Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje 5 českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť RADIOHOUSE, jejíž rádia si týdně naladí více jak 7 z 10 posluchačů v ČR. V online prostředí je Lagardere prostřednictví svých i zastupovaných projektů měsíčně schopná oslovit více jak dva miliony reálných uživatelů.
Zuzana Nevoralová