Zábava

Frekvence 1 připravila letní speciál do Lepšího rána. Jede z Čech do Chorvatska na kole

Praha 11. července 2017

Rádio Frekvence 1 spustilo 6. července ve vysílání Lepšího rána nový zábavný koncept. Moderátor Míra Michálek se vypravil z České republiky do Chorvatska na kole a jeho cestu mohou posluchači Frekvence 1 monitorovat nejen ve vysílání, ale také na webu frekvence1.cz a na sociálních sítích rádia. Do projektu se zapojily i další partneři, společnosti Favorit a British Food.

„Cesta na kole z Česka do Chorvatska je taková reality show, kterou žije celá Frekvence 1, především pak ranní tým, jehož je moderátor Míra Michálek součástí. Programovým cílem projektu je přiblížit posluchačům cestu do známé dovolenkové destinace z jiného úhlu, poradit, dát tipy na pěkná místa a tím udělat jejich letošní dovolenou lepší,“ říká Jakub Wajshajtl, manažer programu Frekvence 1 a dodává: „Smekám před kolegou Mírou Michálkem, který sedm dní po sobě sedne na kolo, aby každý den ujel bez ohledu na počasí, náladu a bolest přes 100 km a přinášel do vysílání úžasné zážitky z cesty, kterou velká část národa podstupuje v autech a autobusech.“

V loňském roce realizovala Frekvence 1 podobnou cestu, jen bylo cílovou destinací italské Bibione. Akce měla obrovský úspěch, protože se k moderátorovi v průběhu cesty přidávali další lidé, jiní třeba  jen fandili, nosili občerstvení, fotili se s ním apod. Frekvence 1 věří, že letošní 700 km cesta do Chorvatska bude ještě úspěšnější a že Istrie jako oblíbená destinace vyvolá u posluchačů a českých cestovatelů ještě větší ohlas. V podobných projektech a výjezdních konceptech pro klienty bude rádio pokračovat i nadále. Nyní chystá například 2. ročník hudebního festivalu Paráda fest na Konopišti, který proběhne už 12. srpna. 

Stanice Frekvence 1 podle posledních výsledků RadioProjektu vykazuje share 10,2 % s týdenní poslechovostí téměř milion pět set tisíc posluchačů. Denně si ji pak naladí 814 tisíc posluchačů.

Mediální skupina Lagardere Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje 5 českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť RADIOHOUSE, jejíž rádia si týdně naladí 72 % posluchačů v ČR. V online prostředí je Lagardere prostřednictví svých i zastupovaných projektů měsíčně schopná oslovit více jak dva miliony reálných uživatelů.

Zuzana Nevoralová

 

 

Sdílejte ...